2009

2009

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Gick på min första begravning, åt på thaien för första gången, fyllde 18.

Höll du några av dina nyårslöften?
Njae, halvt som halvt.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, Pattrice.

Dog någon som stod dig nära?
Alexandra

Vilka länder besökte du?
Grekland

Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
vet inte, saknar inget direkt förutom att jag inte träffat mina vänner så ofta.

Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
11 mars

Vad var din största framgång 2009?
Ingen

Största misstaget?
dunno

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja.

Bästa köpet?
Breaking dawn

Sämsta köpet?
All cola.

Vad spenderade du mest pengar på?
Cola

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Gjorde det nog.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Lady Gaga - Bad romance

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
-

Vad önskar du att du gjort mer?
Funnits för mina vänner

Vad önskar du att du gjort mindre?
datanördat 24/7

Hur tillbringade du julen?
Med släkten, som varje år.

Blev du kär i år?
Nope

Hur många förhållanden?

0


Favoritprogram på TV?
Gossip Girl, Vampire Diarys, True Blood, Dexter, Bones, The secret life of the american teenager, glee, 90210

Favoritfilm?

Twilight och New Moon, men jag tvivlar inte på att Avatar är minst lika bra!


Bästa boken du läste i år?
Breaking dawn

Största musikaliska upptäckten?
Math the band

Något du önskade dig och fick?
Klocka med vit läder + nitar

Något du önskade dig men inte fick?
Pengar

Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Praktiserade

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja

Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
leggins + långa linnen

Vad fick dig att må bra?
inget

Vilken kändis var du mest sugen på?
Aaron Johnson (robert pattinson med såklart)

Vem saknade du?
Sanne

De bästa nya människorna du träffade?
Jag minns inte att jag träffade någon ny, men min och Alice vänskap förbättrades enormt.

Årets besvikelse?
Alexandras död

Årets största kärlek?
filmer och serier. (dom har räddat mig från verkligheten)

Årets bästa?
Metaltown?

Beskriv ditt 2010 med tre ord!

har inga förväntningar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0