toapapper och en blender

dagen började med att den fina bussen var sen som vanligt. Stå och frya är alltid kul. Så jag missade tåget också, ganska vanligt det med. Nästa tåg var svinkallt, var som att sitta ute. Läste pojken som kallades det. Ryser varje gång jag läser den.

Sen såg jag en stor toarulle up in open, i skolan alltså. Smsade självklart sarah att den fanns, och vem förgyllde hennes dag om inte jag? :D fortsatte på toillen på min balklänning. blir inte som jag vill. :(

Sen var det äcklig mat, åt lite flingor. Sen var det dags för mitt föredrag om Rockmusik, Maggan gav mig mvg och sen blinkade hon mot mig. HON HAR JU ALLTID HATAT MIG?! (hon gav mig g på en inlämning, sen så sa jag att den inte var min och så var caroline bredvid mig och sa "men det är ju min" och maggan ändrade till vg framför ögonen på oss)

Håltimma är alltid trevligt och jag ringde och beställde klipptid. Funderar på att klippa raklugg igen. Gick också till ica och köpte en ballerina kladdkaka. Den var god.

Sen hade vi engelska och "the beast" var tillbaka. Jag mår verkligen illa när jag ser henne. Hon är grotesk. Och hon har alltid sagt att hon är så jävla bra på engelska, och så hade vi en mening med ordet gäster i, (guests) och hon uttalade det gjust typ, höll på att dö inombords.

pappa kom hem med en blender med, nu ska jag göra smothies så det ryker om det!

just det, vaxade muschen igår, så jäkla ont, värre än armhålan. :C

Kommentarer
Postat av: uttttte

ååh, jag blev sugen på att göra smoothies nu -

2010-02-11 @ 10:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0