tillbaka till toapapper och virriga lärare!

Idag började vi med att ha religion, sjukt kul att somna under en film om judar. Sen skulle vi ha svenska. vi satt och väntade på våran lärare. Sjukt rolig historia faktist. Ännu roligare om man vet hur vårat klassrum ser ut. I alla fall så har vi tre dörrar i klassrummet som går till tre olika rum då så klart. Så väntade vi på henne, och tio över ungefär så sprang hon lätt igenom klassrummet till ett annat rum, men ändå smygande. Som att vi hade en annan lärare och att hon inte ville bli upptäckt. Vi typ tittade konstigt på varann i klassen och tyckte det såg konstigt ut. (det är inte första gången hon har glömt av våran lektion) Sen efter tio minuter till gick smög hon tillbaka till dit hon kom ifrån först och typ gjorde "schhhh"-ljud till oss. Alla typ skrattade och tyckte hela situationen var skitkul. Sen så efter tio minuter till så gick vi. Virriga lärare in my <3

Sen så skulle ju Sarah ta toapappret som jag berättade om igår. Så hon bad mig vara redo att gå, så ingen såg att hon hade en toarulle i påsen. Och våra dörrar ut till korridoren kan bara öppnas av en knapp eller om man vrider på låsgrejjen, men sarah var nog hög på adrenalin och sprang rakt in i dörren och började rycka i handtagen! XD fick påminna henne om att man måste låsa upp via knapp eller låsgrejen på dörren. XD det var skit kul !

sen så stack jag och sarah till stan och tittade runt lite, mysigt vare. Sen stack sarah hem och jag stack till mimmis skola. Fick vara med på en lektion, fick en cool liten blå lapp. Provade också kläderna till mitt projekt på mimmi. Funderar på att åka tidigt till skolan imorn och sy lite på dom. :)

Sen åkte jag och mimmi in till stan och mötte alice för att äta på Jensens! Hur gott som helst var det. Hihih, vi är mysiga och har rolig humor. Sen gick vi och kollade runt lite i affärer och jag köpte strumpbyxet och knästrumpor på rean. Det var asnice. :D

Sen åkte vi hem och mina fötter luktade svett, helt gott. HÖHÖHÖ. Körde hem, måste säga att jag äger numera på att växla! :D

det var nog allt , HEHEHEH. godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0