long update

Tisdagkväll:
Fixade mig och åkte sedan in till Göteborg och mötte tjejerna. Vi gick sedan till the Queen för "billig" cider, men det var knöfullt med medelålderskillar som drack öl och tittade på fotboll. Så vi gick till Chez och chillade lite. Sen efter det gick vi till Karisma (carisma?) och hade det jättetrevligt. Mycket dans och äcklig cider. Xider pine + citrus in my <3 :D

Sen när jag och Emma skulle sova hos Frida så insåg vi att spårvagnen gick om över en timma, så vi tänkte att vi kunde hänga på donken, men den var stängd. Den ska vara öppen 24/7? Iallafall så gick vi för att hitta en taxi istället och så var det en snubbe som erbjöd svarttaxi för 200 kr, men vi tvekade och gick till en riktig istället som tog 250, 50 kr mer för en riktig taxi var inget liksom.

Hemma hos Frida väntade djävulshunden, jag är rädd för hundar. När jag var hos anna var det den största och fluffigaste och sötaste hunden jag sett, var inte rädd. Den var världens snällaste. Micky är en chihuahua och typ svinliten och jag var livrädd! HAHAHAHAHA. den var farlig, och slickade sönder mina fötter typ.

Onsdag:
Sov till någon gång efter två , det var nice. :) Vi åt jättegod frukost som Frida fixade, och Micky slickade naturligtvis ihjäl allas fötter igen så vi fick låna tofflor. Sen efter frukosten fixade vi oss och städade lite. Sen gick vi till spårvagnen. Frida och Micky följde oss. Sen så skiljdes vi åt i stan och jag mötte Mimmi. Hon skulle till Disa eller hem, hon skulle till Disa om Disa hörde av sig innan Ytterby. Det gjorde hon inte så Mimmi följde med mig hem istället. :D Vi köpte chips och cola. ÖH, OVANLIGT?! Efter maten så gjorde vi skolarbete. Mimmi gjorde historia och jag sydde. Vi satt och gjorde det till typ två eller något. Det var rätt irriterande då jag sydde fel hela tiden, men det var bra att mimmi var här för jag provade på henne hela tiden så det var SUPAAAAH!

Torsdag:
Vi vaknade rätt sent och så, åt mannagrynsgröt. Det var nice, brände den lite men det gick ändå. Mimmi åkte hem och jag åkte till körskolan och hade min allra första körlektion. Det gick bra, han sa att jag lärde mig snabbt och att jag troligen kommer klara intensivkursen.  Det lät liksom asnice.

Fredag:
Kommer inte ihåg vad jag gjorde riktigt, antagligen inget speciellt.

Lördag:
Städade ut hela mitt rum och städade allt och sånt, tvättade väggen och så. Skulle måla om väggen. Tittade på melodifestivalen, sämsta kvartsfinalen hittills. Grymt dålig. Fick dåliga nyheter och grät hela natten.

Söndag:
Övningskörde till olika möbelaffärer. Genom stan och sånt, gillar inte att köra bil och det blir inte bättre i stan heller. :( Köpte marsipan ägg på IKEA, Anthon bergs, mina favoriter. 10 kr / påsen!! brukar kosta närmare 30 kr / påsen. :D Började också måla denna dag.

 

uppdatering pågår... det kommer mer

Kommentarer
Postat av: utttte

jag gillar när du uppdaterar, hihi :D <3

2010-02-22 @ 09:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0