Kill Hannah till sverige.

Såg nyss att Kill Hannah kommer till sverige, vilket fick mig att hoppa i taket typ. Ett utav de bästa banden i världen och jag skulle betala mycket för att se dom. Fast jag behöver bara betala 200 kr för att se dom 28 april. Jag är en lycklig person. Det som stör mig dock är att jag inte kan beställa biljetterna nu eftersom ticnet är nere för "nattunderhåll" vad det nu ska betyda. HMF!

Självklart är låten Lips like morphine min favorit, var ju den första jag hörde. Men låten No one dreams away ligger också nära hjärtat. Paper dolls med. Och Crazy Angel. Och Kennedy. Believer med ju. Och Boys and girls. ÄH, dom har många bra låtar, alla deras låtar är underbara och jag kan sitta här och rabbla upp allihopa, men det slösar bara tid. Sök på Kill Hanna på spotify, du kommer få en underbar upplevelse.


Kommentarer
Postat av: utttte

ÅÅÅÅH. jag är såååå påååå! :D

jag måste måste måste se dom igen :D :D

2010-02-14 @ 18:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0