Fortfarande ingen jacka och en missbildad lugg!

Ja, när jag vaknade i morse åt jag en skål med flingor, la i lite russin med. Det är gott. Brukar sno russinen från müslin i skolan när jag tar flingor. HIHIHIHH. Tittade på ariel samtidigt, det var rätt nice. hihih

sen städade jag lite, dammsög till och med. Fick lådor att ha under sängen igår, tre utav dom fylldes med mina tyger och en blev PROPPFULL med mina garner. Fick inte ens plats med alla :( hahahha och så städade jag på hela golvet, så man kan faktist gå utan att göra sönder något. Städade lite på skrivbordet och i bokhyllan med.

Sen stack jag ner till frisören och klippte mig, toppade allt typ förutom luggen, klippte raklugg. Ville ha som jag hade förra gången jag hade, men det blev inte så. Blev en tunnare lugg och lite kort. Jag ville ha en som gick lite nedanför ögonbrynen, en ganska tjock och flikig lugg. Men jaja, det löser sig väl.

Sen stack jag till stan för att se om jackan hade kommit in. Har varit där och frågat fyra gånger nu. Vill verkligen ha den jackan och den kommer nog ta slut snabbt tyvärr. :( och så kollade jag på en massa snygga skor, åh jag önskar jag var rik och kunde köpa alla skor i hela världen.

Sen så åkte jag hem och så har jag övningskört lite. Det går ju faktist bättre och bättre hela tiden. Men när jag väl gör som min pappa sagt från början så ska han ändra på det och sen ska allt göras i minsta lilla detalj. ASJOBBIGT. hahahah. gonatta, jag ska upp tidigt imorn (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0