försovning och slappdag.

Dagen började med att min mamma ringde och väckte mig, alldeles för sent. Och när hon ringde sa hon att Julia hade sagt att jag redan gått till skolan, vilket jag inte hade gjort. Så jag försov mig så rejält att jag valde att inte gå till skolan idag. Skulle ändå inte hinna tills vi började och vi har bara en lektion på fredagar.

Jag bestämde mig sedan för att fixa lite med mitt projektarbete, så jag har städat lite bland mina grjejer och lagt ihop allt till mitt projektarbete så jag kan hålla koll på det. Sedan kom jag också på att jag behövde gå till skolan för att hämta mina gejjer i skolan som jag skulla behövt på lovet. Men jag får klara mig utan det. Ska nog göra mycket mönsterkonstruktion och även börja sy på en till outfit till mimmi.

Sen låg jag och badade lite i mina spetstyger (jag älskar dom, hihihi). Åt lite, drack varm choklad och tittat på ugly betty. Jag slängde även en stor hög av svarta och gråa kläder i tvätten.

Sen har jag börjar på min moodborad, den blir fräck, men eftersom jag bara har några tidningar hemma ska jag köpa hem några nästa vecka, eller kanske imorn så att den kan bli cool as hell! :>

Ätit tacos, mums. Lämnade in röda skor på snusboa, för att skickas tillbaka till H&M och samtidigt hämtat ut ett par fina solglasögon. Skitfina var dom verkligen. Kom och tänka på en sak, varför säger man skitsnyggt, skit är väl inte så snyggt? Men ändå använder både jag och mina vänner det ordet. HEHEHEHE

nu ska jag städa rummet lite, det kan behövas. Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0