Vinter i all ära, men sommaren är helt klart bäst.



Att jag älskar snö tror jag inte är någon nyhet. Jag har älskat denna vintern (förutom att det har varigt isigt på marken, enda nackdelen) och det är jag nästan ensam om. Men nu när man har fått känna på lite varmare väder (var 15 grader här i dag!) så har sommarsjukan kommit. Jag vill inget annat än att ha sommar nu, använda shorts (utan leggins till alltså), gå i t-shirt, sandaler och bara kunna vara ute utan att frysa ihjäl. Och självklart har man velat ha nya kläder att inviga den nya varmare årstiden, så Kristin tog till sig internet och klippte ihop en liten vill ha outfit. :)


Kommentarer
Postat av: utttte

du och jag <3 snön also :D

2010-04-10 @ 17:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0