vill ha äventyr..

Vaknade tidigt idag för att åka till stan och köpa grått tyll till klänningen. De två tygaffärerna jag tänkte besöka hade inte öppet och panduro hade slut. Självklart när man behöver det som mest liksom. Men jag ringde mamma och fick henne att åka till panduro i uddevalla, så hon köper åt mig nu.

Köpte mig ett par snygga solisar då mina favvisar gått sönder (ingen utav dom är på bilden). Dom svarta med färgglada prickar på gick sönder under påsk. Så jag har använt mina lila ihopfällbara nu. Tycker att dom är skitsnygga, men kan inte ha dom för länge, min tjocka skalle får ont då. Men dessa nya är lite större och jag får inte ont alls utav dom. Dom är vita/transparanta upptill med typ svarta "spray" fläckar och fadar(haha, ingen aning om hur man stavar XD) till turkost. Skitsnygga, kommer lätt bli mina nya favvisar! Fast mina nya röda hjärtsolisar ligger högt uppe på listan med..

Klänningen var inte så farlig som jag trodde heller. Det jag gjort funkar liksom.. Ibland blir det ju så att man blir lite blind när man håller på med något för länge.. Önskar att man var klar med allt i skolan och körkort och sånt och att man kunde åka ut på äventyr. Hade vart häftigt.

Men nu ska jag ta och gå ut en sväng i den härliga solen. POSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: utttte

PUSSSSSSSSSSSSSSS! :D

2010-04-11 @ 18:59:11
Postat av: Miii

Åh, prickisarna trasiga? :( Jag har precis börjat använda mina, höhö. :o

Saknar dig prutte! <3

2010-04-12 @ 20:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0