Tre-saker-testet

Tre saker jag inte förstår mig på: Kasta (alltså, fiska med kastspö), karatefilmer och techno
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: Symaskin, telefon och ett tomt glas.
Tre saker jag gör just nu: Tittar på mean girls, surar över att jag sytt så JÄKLA fel och tuggar tuggumi.
Tre saker jag vill göra innan jag dör: Se "the new york sky line", bli någon (alltså, skaffa en karriär inom någon jag vill) och flytta.
Tre saker jag kan: böja den övre delen av fingret utan att böja underdelen (svårt att förklara, men kan visa någon ång), prata rövarspråket och sy.
Tre saker jag inte kan: Kinesiska, surfa och svetsa.
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: Musik?
Tre saker jag skulle vilja lära mig: Franska, surfa och åka wakeboard.

Kommentarer
Postat av: Julius

jag kan lära dig åka wakeboard ;)

2010-04-10 @ 21:55:50
Postat av: uttte

hej :D

2010-04-11 @ 18:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0