poke her face

Försov mig idag, så jag ringde till mamma och grät lite. Sen stack jag till skolan och kom till lektionen typ tio minuter innan vi slutade. Pratade med Rolf om min IG-varning också. Jipppppy. HAHA. Sen köpte jag frukost (typ halv tre), fralla och cola. Gottit. Åt nutella till efterätt. Sydde lite med. JOY ! Sen vart det matte, och jag fattade faktist vad som sades! (även fast ni tror att jag är ett mattefreak så är jag det, men bara lite. Och jag har inte öppnat matteboken på tre kapitel så atte...)

Sen var jag och Fridus och köpte presentet till CARRÜ! Den finisen skall firas på torsdag :* Sen sprang jag till bussen. haha.

Sen kom jag hem och åt rotmos, det var gott, men smakade inte så mycket rotfrukter, vilket var synd. Älskar rotmos. :D Sen körde jag hem bror min och tog sen en sväng via svennis. (övningskör fortfarande..)

Nu har jag tittat på Gossip Girl och dog lite, och så såg jag en rolig video. Har ni hört talas om the swifty dance? I alla fall så är detta snubben som made it up!

The swifty dance i början. AWESOME!

 


Kommentarer
Postat av: utttte

ååååh, jag vill dansa switfy-style med dig nuuuu :((



swifty i vårat frikkin' hjärta!

2010-04-14 @ 11:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0