Life is a mystery

Vad det är härligt att vara sjuk just en sådan vecka då stanna hemma inte är ett alternativ. Pappa ska i alla fall köpa glass till mig. Inatt fick jag taga vad jag hade, laktosfri vaniljglass. Jag gillar inte vaniljglass direkt. Måste vara mycket chokladsås på isf... I morse när jag duschade tappade jag kraften i hela kroppen och satt på golvet tills jag orkade resa mig upp efter ca 20 minuter. Sen gick jag och la mig igen och tittade på Glee. Åkte till skolan vid elva tolv någon gång, åkte egentligen bara för Nationella, kommer nog bara åka för nationella imorgon med.

På måndag åker jag till Köpenhamn med klassen, men vet inte vad jag ska packa.. :< haha Men det ska bli sjuk kul att åka som en klass till Kopenhagen! Sist jag var i Danmark så var det med min förra klass, visst hade jag kul, men kunde ha haft det bättre då dom jag umgicks med inte var med. Men nu ska alla jag umgås med med! Fatta vad underbart. Undra vilka skor jag ska ha med.. Och vilka kläder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0