lång dag = tråkig update

Okej, jag skall nog bara dra över allt lite snabbt eftersom jag har haft en otroligt lång dag idag. Igår så tvingade pappa mig att lägga mig då jag inte var klar med klänningen. Var orolig att jag skulle behöva redovisa ofärdiga saker. Men så blev inte fallet, kunde spendera hela lektionen till att fortsätta fixa på min klänning.

Fick också ett papper på mina nuvarande betyg och de ämnen jag failar i var på ett enskilt papper.

Sedan var det korv stroganoff, så fruktansvärt äckligt. HAHA. Sen var det svenska, gick igenom lite om vad som ska hända på nationella och sånt. Sedan var det hål som vanligt och Sarah stack hem tidigt :( Men jag hängde med några andra tuffa peoples istället. Sedan var jag typ slut men vi hade ju engelska kvar, vi hade en hörförståelse och fick lyssna på Elvis Costello men det är ju inte mig emot. Sedan stack jag, Frida och Fanny ut på stan efter present till sötaste Caroline som fyllde år första april.

Sen åkte jag hem , var hemma halv åtta. Åt middag och sedan kom Annette och pratade lite, sedan blev det övningskörning till halv tio. och nu ska jag sova. Nattttti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0