Laddar inför nationella och invigningen av Vintage Store.

Imorgon är det nationella. Fem timmars uppsatsskrivning. Inte jättekul. Men något som är jättekul är att Emma och hennes syster Sarah har köpt upp Vintage Store och invigningen är imorgon! Kan knappt bärga mig. Kommer bli ett trevligt avslut på denna helvetesvecka. Hoppas att jag blivit bättre, kan inte säga direkt att jag känner mig direkt bra. Men det skiter jag i, min kompis öppnar en vintage butik, klart som fan att man ska dit liksom. Kommer bli riktigt spännande då jag bara har hört bra saker om stället.


bild tagen från http://www.vintagestore.se/V%C3%A4lkommen.html



Sen ska jag växla pengar imorn också, ska ju till Danmark på måndag. (fyfanvadskönt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0