Jag har en finne på nacken som är tre meter i diameter

Erkänn det låter mysigt? :) Okej, så stor är den inte, men inte långt ifrån. Skönt tycker jag..

Jag har bara lite kvar på klänningen att göra nu. Funderar på att göra en rosett med, det var ju utgångsplanen att jag skulle ha en rosett men sen ändrade jag ju mitten partiet och jag tror inte att det blir snyggt med en rosett till. Får se om jag orkar göra någon för att se..

I en tidning jag köpte här om dagen så står det att Lily Allen är tjock på bilden till höger. Det är så jag VILL se ut vafan!



Kommentarer
Postat av: utttte

jag har också värsta finnen i nacken :O det betyder att vi är tvillingar :D

2010-04-12 @ 21:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0