Chubby cuppy cake boy

 

Mimmi sov här i natt, det var riktigt mysigt. Idag fick jag gå upp tidigt och åka till Tjörnbrons hantverk och köpa lite grejer jag behövde inför mitt syande.
Tyvärr köpte jag inte tillräckligt så jag ska försöka få mamma att köpa mer på måndag. haha

Sedan kom Alice och Kajsa, så de tre höll mig sällskap när jag sydde och så. Det var ju nice. Alice tittade bland annat på denna urgulliga video.

Nu känns det som jag börjar bli sjuk. Jab platal så lääää. (är så täppt just nu att jag inte pratar rent xD) Som tur är har mimmi och alice gått hem så jag slipper skämma ut mig. Nu ska jag gå och lägga mig och titta på en film. Mycket att göra i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0