They act like they are perfect

Har precis vaknat, hihih. Inatt tittade jag på the proposal, sjukt rolig film! Ska nog se den ikväll igen ;)

Nu ska jag städa, samtidigt som jag ska se Veronica Mars. Det är sjukt ostädat på mitt rum, det har nog aldrig varit värre, men jag har ingen lust att städa. Det är så extremt tråkigt! Men min pappa har hotat med att hänga av min dörr om jag inte städar, så jag måste helt enkelt städa. BOOOORING. Nästan så att det är värt att ta ett kort på rummet så ni får se hur jäkla ostädat det är, och hur fint det blir efter. Jag ska faktist ta kort nu med en gång, och lägga ut direkt och så får ni se resultatet sen ;)

"a long time ago, we used to be friends"

Mitt rum i nuläget, men jag har faktist tagit bort alla kläder som låg på golvet, så jag tog också kort på klädhögen utanför min dörr, kläderna låg först utspridda över hela golvet.


Kommentarer
Postat av: utttte

haha, lite kläder där jah XD

2009-10-04 @ 16:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0