Ny design, av EMELIE! :D

Underbara Emelie har fixat min design ! Jättefint blev och jag jag blev jättenöjd. :D Dessutom så mobbade hon mitt lösen lite, men jag tyckte ju att det var jättefint xD

Gå in på hennes blogg vet ja ;) http://xjohansson.blogg.se/

Just nu sitter jag och fixar min ipod på datorn, har ju installerat om datron så mina gamla inställningar och spelningslistor är ju inte kvar. Jag vill ha många olika, men nu har jag bara två listor. "Räddar min dag" och "Allt annat bra". HAHA, dålig fantasi in my<3 HAHAH. Min mor kör mig till tåget snart, hon är ledig, ( jag vill med ). Ska äta på Thaien med Frida idag med, GOTTTT! :D hohoh, puss och bajs nu ska jag sykronisera min ipod! (dvs att allt segar och cpar!)

Kommentarer
Postat av: utte

hahaha, bättre än fantasin på mina spellistor XD

dom heter "PUSS :D" och "puss :<"



XD

2009-10-09 @ 09:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0