i'm bruised and scarred, save me from this broken heart

lite update kanske? hms..
jag hade middag i lördags för mina tjejer.
jättemysigt var det och jag fick fina presenter.
frida sov över, det var asnice. myyyys !

jag har fyllt år med. hela 18 år.

idag har jag beställt biljetter till en konsert jag önskar att jag kunde gå på för två, tre år sen. jag skulle njuta mer av den då än vad jag kommer göra nu. men jag vill och känner att jag måste se dom live även om jag knappt gillar dom längre. har beställt två biljetter, ska ge en till någon som vill med. om ingen vill med så ska mimmi med. fint! (ståplats ofc!)

sen ringde mamma när jag satt i sängen och tittade på the big bang theory och kliade mig i skrevet. Dom behövde någon som kunde diska, för hon som skulle göra det hade inte kommit. när jag kom dit (tog mig till bussen på 10 min...) så var hon redan där, men jag fick jobba ändå. PENGAR (Y) slapp diska med, gjorde annat ströjobb. hihih. (är 18 nu med, så får med i timmen)

sen gick jag och lämnade tillbaka min fina klänning för ena sömmen bara öppnade sig i lördags när jag hade haft på mig den endast några timmar.. :/ fanns ingen mer i min storlek så fick pengarna tillbaka. ska till ullared på onsdag så ska antagligen använda dom där. men måste hitta en ny klänning nu, tills 7 nov eller vad det är. vuxenkalaaaajs.

Kommentarer
Postat av: Leia ♥ - det lilla extra

Grattis i efterskott!

2009-10-27 @ 12:03:38
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: utttte

imorron kommer jag :D <3

2009-10-27 @ 16:52:27
Postat av: Jennifer ღ

Snygg blogg! :)

Ska du se Kissie och Dessie på tv ikväll? :)

kramღ

2009-10-27 @ 18:30:15
URL: http://jeffelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0