i haven't thought of you latley at all

YEEHAAAAW! Jag försov mig idag, fiiiint! Not :( haha. När jag skulle gå på lunch sa en utav de som arbetar där "då ses vi imorgon", jag fick rätta henne och säga att jag bara skulle på lunch xD haahahhaha, hon var helt snurrig idag!

90210 kan gå och lägga sig under en sten och ligga kvar där om det är så att Liam inte ska berätta för Naomi att han hade sec med hennes syster och inte hennes kompis! Alltså, seriöst, jag trodde jag skulle dö lite när jag såg det. blaha, blaha! (han är snygg med)

Snart ska jag nog gå ut och gå en sväng tänkte gå längre än igår, det var för kort! vill vara hurtigare än hurtigast! Och det blir jag inte om jag ligger här hela kvällen ;)

Idag har jag förövrigt haft på mig mitt nya spetslinne, jag är grymt nöjd, jag är så glad att jag köpte det. Imorn ska jag nog ha mina spetstights :D

Mer uppdatering om hurtiga lilla jag när jag kommer hem från långpromenaden !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0