Hurtiga tjejen är jag!

jajemän, ni hörde rätt som f*n! Jag hurtig? hur funkar det undrar ni? Jo, det undrar faktist jag med! Borde undra i alla fall, alla vet om min lata fina sida och min väldigt onyttiga sida. Dom kombinerat är definitivt inte hurtigt tycker man! Men till lunch så åt jag en sallad, kyckling + curry, mums! och nyttigt med. (vi får titta bort från att jag drack en cola till, men vafan, jag slutar med allt förutom cola och glass) sen när jag kom hem åt jag endast en halv tallrik till middag, tills jag blev mätt dvs. Och nu har jag vart ute på powerwalk med mor min! HURTIGA TJEJEN!

Kommentarer
Postat av: utttte

fan vad jag blev sugen på cola nu o.o

<3

2009-10-06 @ 23:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0