För jag är starkare än du

- nej, det är jag inte men vi kan ju alltid låtsas!

just nu så sitter jag i sängen, är så grym kissinödig så att man kan slå in näsbenet på mig och ändå är det blåsan jag skulle tänka på. Kanske borde jag resa mig och gå på toa, det är ju bara ca 4 meter dit. Men ack så långt, vem orkar det liksom?

Idag på praktiken så strippade jag av mans-dockorna, jag lovar, ni vill också ha en sådan lover! ;D Sen så fick jag hjälpa till och organisera lite i lagret, och flytta undan för byggarbetarna (vissa utav dom är GRRR, unga killar! :D) för dom skulle plugga igen några sprinklers, och det kom ut kolsvart vatten därur så vi skulle flytta på kartongerna lite och sådär, och vårat lager som tidigare var en katastrof är nu faktist helt fint :>

Maten blev en sallad på Paprika, grymt god sallad där alltså! Sen gick jag och provade skor som jag aldrig skulle kunna gå i, det är fint! xD

Nu ska jag nog springa iväg och kissa.
Hohohoho

Kommentarer
Postat av: uttte

kisstjejen! :D

2009-10-09 @ 00:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0