eventhough it hurts

ja, ni får inte en efterbild på städningen, jag städade bort kameran (y) Jag är så duktig liksom. Men det är rent nu i alla fall, undra hur länge det håller (ungefär tre dagar skulle jag tippa på).

Imorgon börjar jag praktisera på den nya Jack & Jones i nordstan. Det ska bli spännande, hoppas det är trevligt folk osv. Och hoppas verkligen att dom inte lägger all skitgöra på mig, som dom på JC gjorde när jag praktiserade där. Jag praktiserar för att få en syn på arbetslivet, inte för att städa. ><

Nu ska jag titta på ice age 3 och sen ska jag däcka i sängen, hoppas jag iallafall. Jag är inte trött. Jag borde vara trött, jag var fortfarande vaken när mamma gick till jobbet i morse, och jag vaknade hyfsat tidigt. sovit ca 4 timmar, borde ju vara trött! Men som sagt, är inte det. Det suger, för nu kommer jag ha svårt att vakna imorgon. Jäkla piss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0