Det är något som kan hända vem som helst

Jag och Mimmi har tittat på The haunting in connecticut. DAMN, konstig och äcklig film! ;< Sjukt äcklig faktist, jag vågade inte ens kissa med stängd dörr, mimmi fick höra när jag kissade! Och som alltid så tittade jag ju naturligtvis in i soffan x atal gånger, och jag tror nu att det finns monster/spöken i huset. Men som sagt, det är vanligt. En gång när jag och mimmi var ensamma hemma så var vi uppe vid datorn, innan jag hade min laptop, vi satt i hallen där uppe, klockan var ca 3 på natten och ytterdörren på undervåningen öppnades. Det var storm den natten så enda förklaringen är ju att den blåste upp, men just vid det tillfället så var jag helt säker på att det var något i huset. Jag tog en kniv och gick runt och checkade huset, mimmi tog stekpannan. sen låste vi alla dörrar till alla rum i hela huset och låste in oss på mamma och pappas rum och tittade på komedifilm tills vi somnade. USCH på skräckfilmer säger jag bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0