cougar town

just nu tittar jag på andra avsnittet av cougar town, rätt kul äre allt! Courtney Cox i huvudrollen, jag gillar henne. Hon har fint hår! :D Gillar även denna bilden här bredvid, kan inte tro att hon är 45 år (!).

Har precis duschat och sitter i sängen med handduk och tittar på cougar town, men ska snart ta på mig nattekläder och sen ska jag städa! Det är ju så att bästis kommer hit imorgon!!! :D Först ska jag till Ullared (gekås då såklart) och handla, vet inte riktigt vad jag vill ha än, men vill ha mysiga ljus och hårinpackning! Sen ska vi plocka upp bästis på vägen hem! suuupernajs ju! :D Hon stannar till på söndag, vilket kommer att bli bäst ever! På lördag måste vi passa min syster, så jag planerar en film maraton, blir antagligen disney! :D (pocahontas 1 & 2, mulan 1 & 2, kejsarens nya stil 1 & 2, lejonkungen osv :D)

Kommentarer
Postat av: TiieepJuliish

Heej =)

Snygg blogg ;)

Och Fint skrivet.

Gå gärna in på min : www.tiieepjuliish.blogg.se

Läs/Kommentera/Bloglovin/StannaGärnaKvarOchLäs:)

2009-10-30 @ 00:08:54
URL: http://tiieepjuliish.blogg.se/
Postat av: ina

hey u! Haft en bra halloweeeni?

2009-11-01 @ 12:30:44
URL: http://stocklyn.blogg.se/
Postat av: utttte

jag vill tillbaka till dig :(

2009-11-03 @ 10:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0