A long time ago, we used to be friends

jag är så inte trött. jag borde sova dock. så jag är pigg, piggelin på praktiken imorn. men jag är så inte trött, om jag inte redan hade nämnt det.

på tal om ekollon så har jag sett klart på veronica mars season 2 (jag har haft litet av ett maraton senaste veckan, trots att jag har sett alla avsnitt innan, men liksom, det är ju slut. no more episodes ><) så imorgon blir det att börja på season 3, det lär bli nice. Jag gillar avsnittet där Logan går fram till Piz som pratar live i radio och slår honom lite för att han tror att Piz har spridit ut en sexvideo på veronica och honom (piz alltså). Jag har alltid tyckt bäst om Logan. Synd att hon väljer Pix liksom ! LOGAN FTW I SAY! (han är snyggast med.. hihiiihh)

Nu ska jag faktist sova, too bad eftersom jag inte är trött, men i annat fall så lär jag ju ångra det imorn om jag inte försöker nu. (inte för att jag tror att jag kommer somna. titta upp i taket in my <3)

Så vad jag ville komma fram till, GODNATT !

Kommentarer
Postat av: uttte

natti <3

2009-10-07 @ 21:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0