ULLIS MED ALICE

Idag (måndag) så var jag på ullis med Alice. Först gick jag och mötte henne (0,4 mil tills vi möttes) sen gick vi i en och en halv timme ungefär, med kajsa. Kajsa är så fin, när Alice och Kajsa kom runt hörnet (ca 200 m från mig) skuttar hon till och Alice släppte kopplet och Kajsa rusade fram till mig och lerade ner mig. Men det gör ingenting, för Kajsa är finaste. Sen lämnade Alice in hyrfilmer och jag kollade saldot på mitt ungdomskonto (alltså det jag "använder" inte något utav mina sparkonton), 2300 kr, tänkte att det räckte nog till Ullis. Sen gick vi hem till Alice och väntade på att hennes syster skulle bli klar. Sen var det två timmars biltur till ULLARED (yay!), med ett McDonalds stopp på vägen. Jag försökte betala själv, men Alice's snälla mamma betalade för mig. På vägen mellan McDonalds och Ullis gick det över fyra söta rådjur. När vi kom fram var klockan tjugo över fyra. Vi splittrades i två team, då jag och Alice skulle köpa "vanliga" saker medan hennes syster och mamma köpte häst saker. Alice berättade om thermo leggins hon hade köpt där, som var jättevarma. Jag köpte tre stycken, dom var underbara. När man har på sig ett par är det varmare än tre tjocka par samtidigt.

Detta köpte jag:
- 3 st behåar, två svarta och en lila/svart
- 3 par korta sockar, råsa/gråa
- 2 par trosor, gråa hello kitty
- 3 st thermo leggins, svarta
- 2 par vanliga strumpbyxor, lila och svart
- Loréal hot straight
- Två t-shirtar med tryck, blå och vit
- Hårtoning, svart och mörkbrun
- Hårglitter
- varmvax
- 2 st halsband, stjärnor på båda
- 1 rouge
- 1 puder
- 2 st eyeliner, en svart och en glitter
- 2 st nagellack, ett blodrött och ett genomskinligt överlack
- 2 pkt sminkborttagning
- 1 st clerasil clearing spotts
- en present till Emma
- 1 st ögonbrynspenna
- 1 set ögonbryns skugga
- 2 st deo
- tamponger
- tandborstfodral
- spännen + toffsar
- 1 st body butter, mango
- godis

tror det var allt. det blev ca 1600 kr, så pengarna räckte. Hade fått två bonuscheckar av mamma med, 100 kr på varje.



Photoshot med Ashley och Jackson. Finare får man leta efter!


Om fem dagar åker jag till Värnamo. :)

Kommentarer
Postat av: Sanne

Åh, mycket nice saker! :D

2009-12-29 @ 18:01:26
URL: http://psykakut.blogg.se/tystatankar/
Postat av: utttte

snart snart snart kommer du hit :DD <3

2009-12-30 @ 16:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0