en seriös uppdatering?

Ja, idag så sov jag nog lite allt för länge, hade tänkt att gå upp en timma tidigare för att plugga, blev inte så, ska dock plugga i helgen.. (OH HAPPY DAY) när jag åkte till skolan så hämtade jag upp två paket på posten, skorna är utbytta till en storlek mindre, dom passar perfekt, har på mig dom nu, hihi, i den andra påsen var det två ringar och en ögonbryns skugga plus ett papper där det stod att de andra sakerna jag beställt kommer senare.. När jag kom fram till skolan var det redovisning, astråkigt. sen var det lunch, satt med emma, sarah, lina och kajsa idag, trevligt prat om 30 åringar och julkalendrar! Sen var det arbetstid som har omvandlats till att göra iprincip vad man vill inom textilområdet, så jag arbetade på mitt PA arbete, hann göra mönster och en toille, awesome. Sen var det matte och jag klarade av att lösa en systemekvation med ersättningsmetoden, det var lite oh happy day på riktigt, men jag kan inte dom "lätta" delarna, och det är prov på tisdag så plugg i helgen. sen åkte jag hem, mormor fyller 80 så vi har ätit smörgåstårta, och farmor och farfar och broder kom hit, trevlans, fick mätt brors fot med. ni älskar att jag skriver osammanhängande.

PEACE OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0